TEMA8-M3

 

Am solvat o imagine cu Liceul Tehnologic Constantin Brancusi apoi am intrat in  Photoshop am dat pe file,new si am pus imaginea apoi am dat sus in stanga pe image si apoi Canvas Size si am facut inches apoi am facut width 1 si height tot 1 si apoi am dat ok dupa am mers jos in dreapta am dat pe un cerc negru cu alb si am dat pe solid color apoi am facut culoarea alba si am dat ok ,dupa am tras de cele doua leyare  peste cel cu liceul ,am dat pe primul layer ca sa pun culoarea alba ,am dat jos in dreapta pe fx apoi stroke  la position am pus inside iar la size am pus 70 apoi am schimbat culoarea ramei si am pus la size 32 apoi am dat ok apoi am salvat ca psd si ca jpg apoi am terminat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 11 - My

TEMA 2-ADD,SUBTRACT,INTERSECT AND EXCLUDE