Tema 11 - My

Enuntul temei.

 Faceti in Photoshop un corp tridimensional la alegere si alegeti dimensiunile voi ,salvati format psd si jpg,pe blog explicatiile si jpg si trimiteti link si psd.

Rezolvarea.

Am intrat in Photoshop si am facut proiectul cu dimensiunile de 1000/1000 pixeli si 150 rezolutia.Am facut un paralelipiped dreptunghic si am inceput sa fac un dreptunghi cu lungimea de 500 pixeli,iar dupa l-am dublat si am mai facut inca trei si l-eam pus una peste alta.Am facut doua patrate cu dimensiunile de 150/153 pixeli si l-eam pus pe lateral la al doilea dreptunghi,iar apoi am folosit stroke color negru la fiecare si size de 2 si color overlay negru pe urma l-am salvat ca si psd si jpg.



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TEMA 2-ADD,SUBTRACT,INTERSECT AND EXCLUDE