Tema 01 - Cuvinte aleatoare

 

        Intr-o dimineata de Toamna,ma plimbam prin aproprierea casei mele ascultant muzica,fara sa imi dau seama m-am indepartat de casa si am ajuns intr-o padure iar acolo am gasit un caine singur care se apropria,iar eu lam luat cu mine.Am continuat drumul si m-am intalnit cu un palatin, care merge spre un palat si ma intrebat daca m-am ratacit si i-am raspuns ca da,iar el m-ia spus ca pot sa merg cu el pana la palat si sa cer acolo ajutor ca sa ma pot intoarce acasa.

        Am mers cam jumatate de ora, si ne-am intalnit cu un raufacator care nu ne lasa sa ne continum drumul.El incerca sa ne faca sa ne intoarcem,dar noi nam acceptat acest lucru si iam zis ca vrem sa trecem si am inceput sa ne luptam cu el,iar in final am reusit sa trecem de el,dupa catva timp am vazut in departare palatul,si am continuat sa mergem pana am ajuns la el.In final am ajuns, si acolo am cerut ajutor ca sa ma pot intoarce acasa,iar dupa ce m-ia arata drumul spre casa mi-am luat ramas bun de la palatin si catel,si cand ma intorceam acasa dintr-o data m-am trezit si mi-am dat seama ca era doar un vis.   

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tema 11 - My

Tema 6 - cautarea si regasirea informatie